Tak tank dneska přišel,dokonce o 1-2 dny dříve,než jsem předpokládal
Poštačky mně vcelku slušně zaskočily,když zastavily u baráku a jestli mam peníze.
Snad moc nenaštvu admina,když sem dam svý menší zhodnocení modelu.A prosím omluvte mou většinou neodborný termíny,opravdu jsem nováček.
1) Po vybalení je to FAKT obluda

2) Lepší a hezčí vysílač najdete i u blbých hraček z Tesca za 500.U 1/16 je suprový.
3)Plasty vany a celkově bych čekal úměrný velikosti modelu.Materiál docela měkký a slabší oproti 1/16.Hlavně ty věci,od kol skrz vanu na šponovací pružinky,u aut bych řekl ramena,jsou měkký a ohebný,až je to ostuda.
4)Slušně předimenzovaný pružiny na šponovácích.Na každým kole i prvním jako šponováku.Ty je nutno jednoduše vyřadit z provozu,aby byly pásy volnější a netrpěly motory.Aspon se pak nemusí po natažení pásů dodělávat.
5)Dost podstatný množství dílů s nehorázným množstvím otřepů.Čistit od nich pásy je horor.Relativně malý počet protočených šroubků v montážních dírkách.Reakci na lícování nebo minimální vůle radši nebudu zveřejnovat.Hlavně sešroubování vany a těla/vršku tanku je opruz.
6)Hlaven děla nejde samostatně zvedat/dávat dolů.Záleží na poloze věže při otáčení.Airsoft,dal jsem asi 10 kuliček na zkoušku,taky slušná bída.Trvá asi 3-5 hluchých výstřelů,než si mechanika natahne kuličku,ale pak někdy vystřelí pěkně.Občas se taky kulička zaškobrtne o výstupky v předním dílu hlavně.Bud se schová uvnitř nebo líííně vyskočí před tank.
7)Samotná jízda.Relátka na pojezd jsou bud slabá nebo co,rády cvrlikaj,kdy se jim zachce.Po uvolnění přešponovaných pásů ještě tank pořád nechtěl ject,jen se točil na místě.Přišla rozborka motorů a trochu i převodovky.Na jednom motoru byl volný pastorek.Zalepit lepidlem a trochu víc naklepnout na hřídelku motoru.800mAh článek toho moc nevydrží i když je nabíjen slušnou nabíječkou,Ultramat 14.
A abych jen nenadával,tak i trochu pozitiv
Tank i ve statickém režimu budí slušnou pozornost.Jízda je modelová,rychlost je tak akorát.