

.Ono že lezou dovnitř, je v pořádku (když už musí).U téčka byly ty narážecí obliny hódně ohlazené, takže funkčnost zpětného zasouvání čepů, je ověřena. Tuším, že Tiger měl něco podobného (nebo všechny tanky?)...Nakonec by to vypadalo zajímavě, kdyby to fungovalo i na modelu. Čepy by nebyl problém udělat z ocelové struny (pružné-na podvozkové nožky letadel), ale jak na nich vytvořit plochou hlavu? To je asi nepřekonatelný problém...petsild píše:Je blbé že čepy lezou směrem dovnitřasi jako jedinou zbraň viděl ten řídký vteřiňák a na
krajích fixnout. Tedy aplikovat lepidla akorát, může zatéct nešťastně kam nemá.
Ale nevýhodou byla menší životnost pásů a čepů které se za čas omlátili ale tehdy se v rusku tanky nevyráběli na dlouhou životnostspitfiremk1 píše:No musel by se ten naražeč (kovový)udělat natolik vysoký, aby byl tak milimetr od kraje pásu a čepy zasouval, sotva se povytáhnou.Jakmile vylezou o víc, je protější strana článku v jednom místě rozpojena, v praxi by to znamenalo, že by se asi permanentně naražeč skoro dotýkal pásu a vůlemi, kterým se asi nevyhneme, které umožňují axiální posuv pásu po hnacím kole, by docházelo k neustálému běhu pásu po tomto zařízení, anebo naopak odklon od něj..V mém případě se pás po kole pohybuje axiálně do dvou milimetrů, takže budu lepit a nevymýšlet pitominy..
Jen dodám, volné čepy jsou geniální vynález...Žádné pracné povolování matic, nebo shánění nových závlaček...
Šlo o to. aby tank i s chlapama uvnitř vydržel ccahonza kadrmas píše:Ale nevíhodou byla menší životnost pásů a čepů které se za čas omlátili ale tehdy se v rusku tanky nevyráběli na dlouhou životnostspitfiremk1 píše:No musel by se ten naražeč (kovový)udělat natolik vysoký, aby byl tak milimetr od kraje pásu a čepy zasouval, sotva se povytáhnou.Jakmile vylezou o víc, je protější strana článku v jednom místě rozpojena, v praxi by to znamenalo, že by se asi permanentně naražeč skoro dotýkal pásu a vůlemi, kterým se asi nevyhneme, které umožňují axiální posuv pásu po hnacím kole, by docházelo k neustálému běhu pásu po tomto zařízení, anebo naopak odklon od něj..V mém případě se pás po kole pohybuje axiálně do dvou milimetrů, takže budu lepit a nevymýšlet pitominy..
Jen dodám, volné čepy jsou geniální vynález...Žádné pracné povolování matic, nebo shánění nových závlaček...
Ovšem i při tomto byly kvalitní tyhle ruský stroje vydrží všespitfiremk1 píše:Šlo o to. aby tank i s chlapama uvnitř vydržel ccahonza kadrmas píše:Ale nevíhodou byla menší životnost pásů a čepů které se za čas omlátili ale tehdy se v rusku tanky nevyráběli na dlouhou životnostspitfiremk1 píše:No musel by se ten naražeč (kovový)udělat natolik vysoký, aby byl tak milimetr od kraje pásu a čepy zasouval, sotva se povytáhnou.Jakmile vylezou o víc, je protější strana článku v jednom místě rozpojena, v praxi by to znamenalo, že by se asi permanentně naražeč skoro dotýkal pásu a vůlemi, kterým se asi nevyhneme, které umožňují axiální posuv pásu po hnacím kole, by docházelo k neustálému běhu pásu po tomto zařízení, anebo naopak odklon od něj..V mém případě se pás po kole pohybuje axiálně do dvou milimetrů, takže budu lepit a nevymýšlet pitominy..
Jen dodám, volné čepy jsou geniální vynález...Žádné pracné povolování matic, nebo shánění nových závlaček...
30 minut a za tu dobu alespoň něco zlikvidoval. V dobu, kdy byl zničen, sjížděly další čtyři z výrobní linky...tohle němce položilo, ne kvalita Téček a osádek..
Rozhodně ano, pokud se vyberou s dostatečnou délkou a průměrem a hlavně s větší hlavou, aby se nezadírala, nýbrž jen klouzala po narážeči...už se mi nechce vytahovat tank a měřit, ale rozhodně to poměřím a projdu lépe nabídku kohinorky..housenka píše:Protože mě to také zajímá, koukněte na stránky Kohinorky, špendlíky s průměrem 1mm dělají v několika provedení, nešlo by to použít?
http://katalogy.aira.cz/koh-i-noor/#62/z