Návody ⇒ Ako na redukciu prevodovky 3:1
-
pajak7
- Stav: Offline
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Jo kdyby někdo uměl zubatá kolečka tak to by bylo dobré. A Myslím že by tu byl i zájem

-
sakulajda
- Moderátor

- Příspěvky: 3260
- Registrován: 28 led 2009, 22:03
- 16
- Lokalita: Dolní Kounice
- Stav: Offline
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
S výrobou ozubených kol má v ČR pár lidí zkušenostipajak7 píše:Jo kdyby někdo uměl zubatá kolečka tak to by bylo dobré. A Myslím že by tu byl i zájem![]()
![]()
Vyrábí kola do AirSoft zbraní, třeba by stálo za to je nalákat na převodovky do tanků
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
No to by chtělo ,páč ty oz.kola v tej převodovce stojej za prd(myslím tu základní)
Zkusím toho kámoše a pokud to půjde tak dám vědět a určitě by nedělal jen jeden kousek
Zkusím toho kámoše a pokud to půjde tak dám vědět a určitě by nedělal jen jeden kousek
-
pajak7
- Stav: Offline
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
No tak zkus kámoše a dej vědět ,jsem zvědav jak by potom převodovky vypadaly

-
Sylva
- PzKpfw IV

- Příspěvky: 306
- Registrován: 06 črc 2012, 13:02
- 13
- Lokalita: Ostrava - Dubina
- Stav: Offline
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Zdravím, mám možná hloupý dotaz.
Měl bych mít na svém tigrovi převodovky 3:1. Jak jsem se na ně blíže díval, tak jsem si všiml, že jednotlivá ozubená kola mají s hřídelí dost velkou vůli (v posuvu do boků) a tím pádem na sebe vzájemně doléhají třeba jen 1/4 své šíře. Myslí te si, že by stálo zato jednotlivé hřídele s ozubenými koly vypodložit, tak, aby na sebe doléhaly pokud možno co největší plochou?
Díky za info Ivo
.
Měl bych mít na svém tigrovi převodovky 3:1. Jak jsem se na ně blíže díval, tak jsem si všiml, že jednotlivá ozubená kola mají s hřídelí dost velkou vůli (v posuvu do boků) a tím pádem na sebe vzájemně doléhají třeba jen 1/4 své šíře. Myslí te si, že by stálo zato jednotlivé hřídele s ozubenými koly vypodložit, tak, aby na sebe doléhaly pokud možno co největší plochou?
Díky za info Ivo
-
Milan
- PzKpfw VI - Tiger

- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 16
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
- Stav: Offline
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Určitě ano.Číňan se s tím moc nepatlá.Takže dodo.Dodělej doma.
-
Sylva
- PzKpfw IV

- Příspěvky: 306
- Registrován: 06 črc 2012, 13:02
- 13
- Lokalita: Ostrava - Dubina
- Stav: Offline
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Zdravím
a díky moc za radu. Už jsem se dneska do toho pustil
a převodovky jsem vytáhl.
Ivo.
a díky moc za radu. Už jsem se dneska do toho pustil
Ivo.
-
spitfiremk1
- PzKpfw IV

- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 14
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
- Stav: Offline
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Sylva píše:Zdravím, mám možná hloupý dotaz.
Měl bych mít na svém tigrovi převodovky 3:1. Jak jsem se na ně blíže díval, tak jsem si všiml, že jednotlivá ozubená kola mají s hřídelí dost velkou vůli (v posuvu do boků) a tím pádem na sebe vzájemně doléhají třeba jen 1/4 své šíře. Myslí te si, že by stálo zato jednotlivé hřídele s ozubenými koly vypodložit, tak, aby na sebe doléhaly pokud možno co největší plochou?
Díky za info Ivo.
Mimo jiné ta axiální vůle rovněž zapřičiňuje vzájemné doteky kol, která do sebe zrovna nezabírají (běží jen vedle sebe) a škrtají okraji zubů o sebe, což vydává nepříjemné zvuky a tvorbu kaše z otěru. Ono ty vůle nejsou jen axiální , ale i radiální, takže jak tank zabere, vše zajede do nejvzdálenějších možných míst v uložení, kola o sebe zabírají jen vrcholy zubů a pomalinku se zadělává na jistý konec. Kromě toho někdy je kolečko na hřídel naraženo mimo střed a tvoří v podstatě ozubenou vačku (toto byla má závada, převody odešli po 3 týdnech ježdění po rovině)
nejde li o život, jde o hov .......