NabídkaSd.Kfz 251/1 Ausf.D

Odpovědět

Autor tématu
mrst
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 3238
Registrován: 09 úno 2009, 19:52
16
Lokalita: Praha 9, Horní Počernice
Stav: Offline

Sd.Kfz 251/1 Ausf.D

Příspěvek od mrst »

Nabízím tento zcela nový, nerozbalený model, který byl v testu.
Nakonec jsem rozebral ten svůj :P
cena: 5.800,- Kč
Obrázekscreen shot on pc
Obrázek
Uživatelský avatar

Jarin
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1149
Registrován: 21 srp 2010, 21:58
14
Lokalita: Kobylisy Prag 8
Stav: Offline

Re: Sd.Kfz 251/1 Ausf.D

Příspěvek od Jarin »

Pěkný ale ty pásy to je děs....Slušely by tomu kovové viděl jsem na asiatam.com ale nevím zda by pasovali. tohle napružení vypadá blbě....
Tak jsem našel ale musí se použít jejich napínací kolo takže pásy 149 plus 26 éček kola... :D
https://www.asiatam.de/Testkategorie/Me ... ---16.html

A pásy jsou zimní patky mají protiskluzové trny nebo jak to nazvat teď si nemůžu vzpomenout :lol: :lol:
Kingtiger Sd.kfz. 182
Uživatelský avatar

romann
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 615
Registrován: 03 čer 2012, 07:46
13
Lokalita: Nitra
Stav: Offline

Re: Sd.Kfz 251/1 Ausf.D

Příspěvek od romann »

ahoj
hanomag ma jednu dost velku chybu: pojazdove kolesa maju maly priemer 3,2cm, priemer by mal byt 3,7cm.
aj tazne koleso je male. asiatam nenapisal priemer kovovych kolies. ked je priemer kovovych kolies maly tak vymena asi nema vyznam. v asiatame maju aj kovovy napinak pasov.
- existuje moznost pootocit napinacie koleso ktoreho poloha sa znizi ,potom pas bude mat previs , vysledkom je ze na koberci polopas jadzi dobre, v terene pasy padaju dole.
som velmi prekvapeny ze vyrobca vypustil model s malymi kolesami.

kremak432
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 493
Registrován: 19 říj 2015, 09:14
9
Lokalita: Starý plzenec
Stav: Offline

Re: Sd.Kfz 251/1 Ausf.D

Příspěvek od kremak432 »

Asiatam má průměr pojezdových kol 36mm včetně gumových obručí. Když jsem chtěl zkombinovat jejich kovové pásy s plastovými koly tak to nepasovalo a musel jsem zakoupit i jejich kola - hnací, pojezdové i napínací. Potom to již pasovalo až na malou drobnost! Vodící zuby článků mi nechtěly volně zapadat do hnacích kol, při hrubější manipulaci nakonec zapadly. Nakonec jsem tomu přišel na kloub. Na každém zubu byl z každé strany grot po dělící rovině odlitku a až když jsem je jehlovým pilníkem odbrousil už vše bylo jak má být vodící zuby volně zapadají do jinak velice pěkně udělaného hnacího kola.
Odpovědět

Zpět na „Nabídka“